BidSolutions

Call Now: +30 211 800 0949 - + 30 211 019 2561 - +30 694 163 3667

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες.

Εάν δεν αλλάξετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης, συμφωνείτε με αυτό.

Συμφωνώ

Διαδικασία έκδοσης πιστοποιητικών για Πολίτες

assetsΓια τη συμμετοχή σας σε Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό του Δημοσίου μέσω της εξειδικευμένης πλατφόρμας του ΕΣΗΔΗΣ απαιτείται:

  1. κατ' αρχήν η εγγραφή σας στο αντίστοιχο site με τα μοναδικά user name και password.

    Η εγγραφή στο Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) και η απόκτηση κωδικών πρόσβασης  απαιτούν τη συμπλήρωση σχετικών αρχείων και αποστολή αυτών στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου στα ανάλογα email επικοινωνίας.


  2. Διαδικασία έκδοσης πιστοποιητικών για Πολίτες

    Βήμα 1: Προμήθεια EΔΔΥ

    Για την έκδοση Εγκεκριμένης Ηλεκτρονικής Υπογραφής απαιτείται η προμήθεια Εγκεκριμένης Διάταξης Δημιουργίας Υπογραφής (ΕΔΔΥ).

    Η ΕΔΔΥ είναι μία ειδική συσκευή, σε μορφή  usb token, που χρησιμοποιείται μόνο για τη δημιουργία ψηφιακής υπογραφής.

    ΕΔΔΥ συμβατές με ΑΠΕΔ είναι αποκλειστικά οι παρακάτω:

    A/A

    ΟΝΟΜΑ ΕΔΔΥ

    ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

    ΜΟΝΤΕΛΟ

    1

    Safenet 5110cc/ Gemalto/ Thales/ TokenME EVO (MD 940)

    Gemalto

    ID Prime MD (MD 940)

    2

    Oberthur/ IDEMIA/ TokenME EVO

    IDEMIA

    Cosmo v8.1 R2

     

    Βήμα 2: Υπεύθυνη Δήλωση στην Πύλη gov.gr

    Ο ενδιαφερόμενος μεταβαίνει στο www.gov.gr στην αίτηση – υπεύθυνη δήλωση (ΥΔ) για έκδοση ΨΠ και τη δημιουργεί.

    Η ΥΔ έχει τυποποιημένο κείμενο. Ο χρήστης την επιλέγει και αυθεντικοποιείται με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    1. Με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
      • Κατά την πρώτη είσοδο σε υπηρεσίες gov.gr μόνο, ο χρήστης θα χρησιμοποιήσει τους προσωπικούς κωδικούς web banking σε Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank, Eurobank, Παγκρήτια Τράπεζα, Τράπεζα Ηπείρου, Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας ή Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας για την επιβεβαίωση του αριθμού του κινητού τηλεφώνου. Σε κάθε επόμενη είσοδο σε υπηρεσία του gov.gr απαιτούνται μόνο οι κωδικοί Taxisnet.
      • Εναλλακτικά, πριν την πρώτη είσοδο, θα πρέπει να έχει εγγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) ώστε να επιβεβαιωθεί ο αριθμός κινητού τηλεφώνου. Σε κάθε επόμενη είσοδο σε υπηρεσία του gov.gr απαιτούνται μόνο οι κωδικοί Taxisnet.
    2. Με τoυς προσωπικούς κωδικούς web banking σε μία από τις παραπάνω τράπεζες.

    Στη συνέχεια, ο χρήστης λαμβάνει κωδικούς επιβεβαίωσης με SMS στο κινητό και προχωράει στη δημιουργία της ΥΔ.

    Η ΥΔ που δημιουργείται έχει ένα μοναδικό κωδικάριθμο, τον οποίο κρατάμε για να χρησιμοποιήσουμε στο επόμενο βήμα.

    addy 1Βήμα 3: Ηλεκτρονική αίτηση μέσω της εφαρμογής της ΑΠΕΔ

    Ο ενδιαφερόμενος εκτελεί τα παρακάτω:

    • Συνδέεται στην εφαρμογή https://services.aped.gov.gr/apedcitizen/login με τα διαπιστευτήρια του Taxisnet.
    • Υποβάλλει αίτημα έκδοσης ΨΠ.
      • Τα βασικά πεδία είναι προσυμπληρωμένα (ανάκτηση από το web service της ΑΑΔΕ).
      • Συμπληρώνει προαιρετικά στοιχεία επικοινωνίας: ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), διεύθυνση κατοικίας.
      • Συμπληρώνει τον κωδικάριθμο της αίτησης-ΥΔ του gov.gr.
      • Επιλέγει υποβολή του αιτήματος.
      • Γίνεται αυτόματα έλεγχος στα βασικά πεδία (όνομα, επώνυμο, ΑΦΜ) ανάμεσα σε ανακτηθέντα στοιχεία ΑΑΔΕ και αίτηση gov.gr.
      • Τα στοιχεία εμφανίζονται στον ενδιαφερόμενο και καλείται να επιβεβαιώσει ότι έχει διαβάσει τους όρους χρήσης.
      • Υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση.

    Παρατήρηση: Σε περίπτωση που υπάρχει ενεργό πιστοποιητικό από την παλιά υποδομή της ΑΠΕΔ (εκδόθηκε δηλαδή πριν τις 17/1/2022), ο ενδιαφερόμενος πρέπει πρώτα να ακυρώσει το παλιό από www.ermis.gov.gr -> σύνδεση -> Πίνακας Ελέγχου -> Διαχείριση Προσωπικών Ψηφιακών Πιστοποιητικών, εφόσον γνωρίζει τον οκταψήφιο κωδικό έκδοσης/ ανάκλησης που είχε δημιουργηθεί κατά την έκδοση του παλιού πιστοποιητικού. Εναλλακτικά, θα πρέπει να συμπληρώσει μία Αίτηση Ανάκλησης του παλιού Ψηφιακού Πιστοποιητικού και να μεταβεί σε ένα ΚΕΠ.

    Βήμα 4: Μετάβαση σε Εντεταλμένο Γραφείο - ΚΕΠ

    • Ο ενδιαφερόμενος μεταβαίνει σε οποιοδήποτε Εντεταλμένο Γραφείο -ΚΕΠ (ΕΓ) για να γίνει η φυσική ταυτοποίηση, έχοντας μαζί του το ταυτοποιητικό έγγραφο που έχει δηλώσει στην ηλεκτρονική αίτηση στο gov.gr.
    • Ο υπάλληλος ταυτοποιεί τον ενδιαφερόμενο και επιβεβαιώνει την ορθότητα των στοιχείων της ΥΔ του gov.gr. Ελέγχει την ταύτιση των στοιχείων ανάμεσα στην ΥΔ και την αίτηση της ΑΠΕΔ. Αν δεν υπάρχει ταύτιση θα ακυρώνεται το αίτημα.
    • Ο υπάλληλος διορθώνει, αν απαιτείται, τα πεδία που μπορεί να επεξεργαστεί [ονοματεπώνυμο (λατινικά), διεύθυνση, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email)]. Η λατινική γραφή του ονοματεπωνύμου θα είναι ίδια με αυτή που αναφέρεται στο ταυτοποιητικό έγγραφο.
    • Το αναγνωριστικό του ταυτοποιητικού εγγράφου (ταυτότητα ή διαβατήριο) εισάγεται αυτόματα από την αίτηση gov.gr. Το ταυτοποιητικό έγγραφο πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό που έχει εισάγει στην αίτηση gov.gr ο ενδιαφερόμενος και είναι είτε ταυτότητα (αστυνομική ή στρατιωτική), είτε διαβατήριο.
    • Ο υπάλληλος του ΕΓ ολοκληρώνει την ταυτοποίηση και καταχώρηση του αιτήματος («Ολοκλήρωση ενεργειών»). Αυτόματα αποστέλλεται μήνυμα (SMS) στο κινητό του ενδιαφερόμενου που ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς η φυσική ταυτοποίηση.
    • Στο portal, στην οθόνη διαχείρισης ΨΠ του ενδιαφερόμενου, θα αναγράφεται ότι έχει γίνει η ταυτοποίηση από Εντεταλμένο Γραφείο καθώς και ο μοναδικός αναγνωριστικός αριθμός.
    • Η αίτηση προωθείται αυτόματα στην Αρχή Εγγραφής όπου ολοκληρώνεται η έγκριση της αίτησης του ενδιαφερόμενου μέσα σε διάστημα έως 30 ημερών

    Βήμα 5: Εγκατάσταση απαραίτητων προγραμμάτων και Έκδοση ψηφιακού πιστοποιητικού

    Υπηρεσίες Συμβούλου και εγκατάσταση ψηφιακών πιστοποιητικών τριετούς (3) διάρκειας, σε USB Token (μία ψηφιακή υπογραφή), προμήθεια εγκατάσταση δωρεάν προγράμματος, σε υπολογιστή που θα μας υποδείξετε, για ψηφιακές υπογραφές των εγγράφων που παράγετε.

    Για ανανέωση ψηφιακής υπογραφής

    Μια μέρα μετά τη λήξη του ψηφιακού πιστοποιητικού σας (ώστε να αποφύγετε τη διαδικασία της ανάκλησης) επαναλαμβάνετε εκ νέου τη διαδικασία απόκτησης ψηφιακού πιστοποιητικού εκτός από το Βήμα 1 – αν διαθέτετε ήδη ΕΔΔΥ (USB Token) συμβατή με ΑΠΕΔ.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: To περιεχόμενο της υπάρχουσας ΕΔΔΥ (USB Token) θα πρέπει να διαγραφεί πριν εκδοθεί καινούργιο ψηφιακό πιστοποιητικό.

    Σε περίπτωση που θέλετε να εκδώσετε το ψηφιακό πιστοποιητικό πριν τη λήξη του θα πρέπει να:

    1. κάνετε ανάκληση (ακύρωση) του ψηφιακού πιστοποιητικού του.
    2. επαναλάβετε εκ νέου τη διαδικασία απόκτησης ψηφιακού πιστοποιητικού εκτός από το Βήμα 1 – αφού διαθέτετε ήδη ΕΔΔΥ (USB Token). To περιεχόμενο της υπάρχουσας ΕΔΔΥ (USB Token) θα πρέπει να διαγραφεί πριν εκδοθεί καινούργιο ψηφιακό πιστοποιητικό.
Home Υπηρεσίες Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Υπογραφής Διαδικασία έκδοσης πιστοποιητικών για Πολίτες

Υπηρεσιες

  Διαχείριση της διαδικασίας προσφοράς

  Προετοιμασία εγγράφων διαγωνισμού

  Επαγγελματική παρουσίαση πρότασης

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ 365/24/7

1
1

Bid Solutions Κοκκινάκη 14 Κηφισιά

Tel:+30 211 800 0949 - + 30 211 019 2561 - +30 694 163 3667, Mail: info@bidsolutions.gr